درباره رستوران

image003

 

بنيانگذار برند ملي و بين‌المللي‌خوان‌گستر “احمد باقري” فعاليت خود را از سال ۱۳۶۳ با الهام از تجارب ارزشمند پدرش “پهلوان قاسم باقري؛ ورزشكار باستاني اصفهان، موسس رستوران رودكي و اولين پيمانكار غذا در ايران- وب‌آهن اصفهان” آغاز نمود. وي اولين قرارداد پيمانكاري غذا را با شركت خطوط لوله و مخابرات نفت و سپس با پخش فراورده‌هاي نفتي منعقد نمود. در همين دوران وي به عنوان بزرگ‌ترين برگزاركننده مهماني‌هاي تشريفاتي اصفهان برگزيده شد و مسئوليت برگزاري ميهماني‌هاي عظيم سفارتخانه‌ها از جمله سوئيس و استراليا، تشريفات سه ساله وزارت امور خارجه در باشگاه ديپلماتيك و ده ساله رستوران‌هاي طلائيه تهران را برعهده گرفت. شركت خوان‌گستر از سال ۱۳۶۸ تامين‌كننده اصلي غذاي كارخانه‌هاي مجتمع فولاد مباركه و ذوب آهن اصفهان و دانشگاه علوم پزشكي شهركرد بود.

احمد باقري يكي از ناب‌ترين و موفق‌ترين رستوران‌هاي اصفهان را با نام ”رستوران خوان‌گستر” در سال ۱۳۷۵ واقع در خيابان كليساي وانك اصفهان افتتاح و تابلوهاي نقاشي اساتيد بزرگ موسيقي ايران از جمله غلامحسين بنان، فرهنگ شريف، حبيب الله بديعي، احمد شاملو ،احمد عبادي و اصغر بهاري را به پاس قدرداني از هنر ارزشمندشان در اين رستوران نصب نمود. از مزيت‌هاي رقابتي اين رستوران مي‌توان به ميز اردواريه خوان‌گستر، غذاهاي اصيل باکيفيت ايراني و اتمسفر راحت آن اشاره كرد.

بعد از آن شركت خوان‌گستر قراردادي سه ساله در عسلويه با درخواست مديرعامل پتروشيمي “برزويه” كه هم‌اكنون به “نوري” تغيير نام داده است منعقد نمود. همچنين با شركت پليمر آريا ساسول به مدت سه‌سال و پالايشگاه‌هاي گاز پارس‌جنوبي به مدت هشت‌سال همكاري كرد که درحال حاضر پيمانکاري غذاي سه پالايشگاه پارس‌جنوبي را برعهده دارد.
احمد باقري در سال ۱۳۹۳ مجلل‌ترين رستوران پنج‌ستاره تاريخ اصفهان را با هدف قدرداني به نسل‌طلايي اساتيد موسيقي و هنر کشور و برآورده‌کردن عشق ديرينه وي به هنر ايران تاسيس نمود. وي با ترکيب سليقه بي‌نظير خود و هنر نقاشي و طراحي هنرمند بزرگ سركارخانم “شيلان احمدموسي” و با همكاري معمار حرفه‌اي ” مهندس شهاب پيشگاهي”، تابلوهاي نقاشي‌شده اساتيد را روي ديوارهاي رستوران به نمايش گذاشت؛ هنرمنداني از جمله حسن کسايي، جليل شهناز، جلال تاج اصفهاني، رضا ارحام‌صدر، محمدرضا شجريان، مهندس همايون خرم، علي تجويدي و پرويز ياحقي.
وي متولد سال ۱۳۳۲ در اصفهان می باشد و دوران دبستان را در مدرسه ابومسعوداصفهاني و متعاقبا دوران دبيرستان را در مدارس ‌ادب وهراتي گذراند و در دوران دانشسراي راهنماي تحصيلي فوق‌ديپلم علوم انساني گرفت. در ادامه فعالیت تحصیلات عالی مدرک فوق دیپلم ورزش و لیسانس علوم انسانی را دریافت نمود. احمد باقري يكي از افتخاراتش را تدريس و آموزش در دبيرستان‌هاي اصفهان مي‌داند. علاقه زياد وي به فوتبال موجب گرديد تا از سن ۱۳ سالگي اين ورزش را شروع نمايد و به‌طور حرفه‌اي در نوجواني به عضويت باشگاه رسمي شاهين اصفهان تحت مربيگري دكتر فضل الله اورنگي، تيم دارايي اصفهان با مديريت “جليل فرهادي” و تيم جوانان اصفهان درآيد و در بيست سالگي به مدت چهار سال در ليگ تخت جمشيد در تيم ذوب‌آهن اصفهان تحت نظر “ليادين” بازي كند. از افتخارات ورزشی ایشان

             -قهرمان ایران با تیم اصفهان در سال ۱۳۵۲ در جام ولایتعهدی مشهد

            – قهرمان جام ولایتعهدی در اهواز (زننده تنها گل فینال – در این تورنمنت تیمهای ملی ایران , کویت , عربستان و عراق و تیمهای اصفهان و خوزستان حضور داشتند)

            – قهرمان مشترک با تیم زیر ۲۳ سال اتحادجماهیرشوروی در جام جمهوریت افغانستان

            – دوبار قهرمانی در مسابقات آموزشگاههای کشور در کرمانشاه و خرم آباد

            – بازی در سه دوره جام تخت جمشید 

            – مربي تيم منتخب اصفهان در سال ۱۳۶۴

می باشد.

اعتقاد احمد باقري به برخورداري از سيستم سازماني دانش بنيان مبتني بر صداقت، استفاده از بالاترين كيفيت مواد اوليه و ارائه بهترين خدمات ملموس و ناملموس به مهمانان جهت جلب بيشتر رضايت آنان، وي را از جمله الگوهاي‌حرفه اي و متمايز در صنعت اغذيه و نوشيدني كشور تبديل نموده‌است. همسر وي يكي از قهرمانان موفق واليبال اصفهان، مدرسان آمادگي‌جسماني كشور، مربيان تيم واليبال و دبير ورزش اصفهان و فرزندان وي نيز در زمينه كيترينگ غذا برند موفق “ايمان” را پايه گذاري نمودند. برادر وي نيز “محمد باقري” صاحب رستوران و تالار موفق آتشگاه در اصفهان است.
بديهي است حرفه جذاب رستوران‌داري در خانواده احمد باقري موروثي است.

+ هیچ نظری وجود ندارد

افزودن